2013年3月8日

空耳 ♪ LEE HI - Special (feat.Jennie Kim)






















Heartbeat beat beat (Ooh ooh ooh ooh)
Heartbeat beat be e e eat
Heartbeat beat beat (Ooh ooh ooh ooh)
Heartbeat beat beat (Ooh ooh ooh ooh)

沙郎含 公 馬能及
個周 ㄍ一ㄣ 中賊呢 含 勾 那寧及
翁ㄎ一ㄣ ㄍ一喔給 五大嘎 溫大
個 奴故哇耶 周哈東 (ㄍ一喔伯大)
no哇 含給 him的肉東 西嘎尼 豆 個力我
我內手 阿勾 衣手

沙郎能 那爬黑東 滿肯 沙拉寧 勾西拉ㄇㄩㄥ
農 內給 大西 no斯 沙郎
衣肉給 黑手拉豆 上抽嘎 對喔手拉豆
內 阿捏 扎力 扎巴卓手 (勾馬我)

You are you are you a are
you are you are you a are
so special to me
You are you are you a are
you are you are you a are
so special to me

衣給 衣ㄅ一ㄡ林嘎ㄅㄨㄚ (we died)
衣給 米留寧嘎ㄅㄨㄚ
沙郎瓜 及差伯大 豆看 ㄅ一ㄡ寧嘎ㄅㄨㄚ
夢抽龍 崩及大嘎 給個西 沙拉及 勾滿 嘎東 農
用我尼 那哇 航給 扎拉嘎 ㄍ一噴 ㄏㄩㄥ投因嘎ㄅㄨㄚ
內 嫩母 手給 捏嘎 素麼 玄大ㄇㄩㄥ 馬了及 安給


阿及豆 內 上抽 手給 捏嘎 滾特勾林大ㄇㄩㄥ
阿母及 安給 哈給
阿爬豆 noㄇㄩㄥ 對
斯噴 ㄍ一喔ㄍ一拉豆 內勾ㄇㄩㄥ 對

亨伯ㄍ一 阿尼 豆拉豆 不累尼 豆拉豆
捏嘎 內給 準 勾拉ㄇㄩㄥ 松母力 貼尼嘎 勾馬我
竹豆肉 米我豆 勾馬我
豆 沙郎哈勾 上抽 巴大豆 (度留及阿那)
no滿肯 那 拉ㄆ給 哈 素 no斯尼嘎 No no no
手準含 No no no

沙郎能 him的肉東 滿肯 沙郎寧 勾西拉ㄇㄩㄥ
農 內給 大西 no斯 沙郎
衣肉給 黑手拉豆 戶黑嘎 對喔手拉豆
內 阿捏 那馬 衣手卓手 (勾馬我)

You are you are you a are
you are you are you a are
so special to me
(First you made my heart beat
Then you beat my heart)

You are you are you a are
you are you are you a are
so special to me
(Then you beat my heart)

Heartbeat beat beat (Ooh ooh ooh ooh)
Heartbeat beat be e e eat
Heartbeat beat beat (Ooh ooh ooh ooh)
Heartbeat beat beat (Ooh ooh ooh ooh)

沒有留言:

張貼留言