2013年3月10日

空耳 ♪ Rania - Just Go






















The nightmare 喔呢幫豆
捏 森嘎給 章某地倫 內嘎 米我
某度大 no 留K及滿
ㄅ一ㄡ那 勾藍 ㄍ一day耶 那馬 那爬手

捏 大空含 馬累 的勾溫 捏 普每
阿尼藍勾 拉ㄇㄩㄥ手豆 no某乾 幫
accept it, I ain't looking back
衣賊 南 捏嘎 五斯我

So just go 我 oh 巴伯抽龍 為大 米豆斯嘎
I know 我 oh 我 oh It's time for you to go
So just go 我 oh 抽恩不投 農大 雪我斯嘎
I know 我 oh 我 oh good bye's the new hello

don't touch me 不扎及馬
no大為耶 馬恩準 內嘎 阿嘎我
某度大 ㄍㄩㄥ勾 黑及滿
崩伯南 捏我手捏 那滿 手嘎手

農 阿竹 day大內 衣賊哇 ㄅㄩㄥ ㄇㄩㄥ黑
個由扎 那母勾 豆阿尼 拉尼
you make this, I ain't looking back
衣賊 賊巴 周力 比ㄍ一ㄡ竹累

So just go 我 oh 巴伯抽龍 為大 米豆斯嘎
I know 我 oh 我 oh It's time for you to go
So just go 我 oh 抽恩不投 農大 雪我斯嘎
I know 我 oh 我 oh good bye's the new hello

Pain, lies, loneliness ,hurt, you gave me
Love sticks if seeing is believing 
If it's true and baby Im not dreaming 
and the love speak and soul. and soul~

So just go 我 oh 巴伯抽龍 為大 米豆斯嘎
I know 我 oh 我 oh It's time for you to go
So just go 我 oh 抽恩不投 農大 雪我斯嘎
I know 我 oh 我 oh good bye's the new hello

沒有留言:

張貼留言